Campagnenieuws

9 november 2023

Op 22 november 2023 zijn er verkiezingen voor de Tweede Kamer. GroenLinks en Partij van de Arbeid in Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel voeren samen campagne. De aftrap daarvan vond op 2 november 2023 plaats door samenkomsten in Burgum en Buitenpost, met o.a. Friese kandidaat-Kamerleden Habtamu de Hoop en Charda Kuipers.

De campagne gaat verder.

Op zaterdag 11 november zijn GroenLinks en Partij van de Arbeid aanwezig in Gytsjerk, Hurdegaryp en Buitenpost. Op zaterdag 18 november kunt u ons tegenkomen en met ons in gesprek gaan in Surhuisterveen, Harkema en Burgum.

Hoeveel goede redenen heb jij nodig?

De afdeling Achtkarspelen van de Partij van de Arbeid plaatst op woensdag 15 november onderstaande advertentie in ‘de Feanster’. De advertentie wordt mede mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Coersefonds. De advertentie is opgebouwd uit een greep uit de themaposters die tijdens de campagne in omloop zijn, en heeft als motto: hoeveel goede redenen heb jij nodig?

GroenLinks-PvdA heeft jouw hulp nodig.

Niet alleen door middel van jouw stem (want iedere stem telt), maar ook tijdens de campagne.
 Doe je mee?
 Bijvoorbeeld door een raamposter op te hangen. Maar ook bij de campagneactiviteiten op zaterdag 11 en 18 november ben je van harte welkom.
Stuur even een berichtje als je poster wilt of op een andere manier wilt meedoen in de campagne.