Door Hink Speulman op 23 februari 2019

De eerste e-nieuwsbrief is uit!

Op de ledenvergadering in november 2018 is besloten om de papieren nieuwsbrief van de afdeling Achtkarspelen van de PvdA te vervangen door een digitale versie. Een goed voorstel. Gisteren is de eerste editie van e-nieuwbrief naar de leden verzonden.

Een digitale nieuwsbrief is eenvoudig te maken en snel via e-mail te versturen. Uit onderzoek blijkt bovendien dat e-mail doorgaans beter wordt gelezen dan social media. Een e-nieuwsbrief is daarom de beste manier om het contact tussen afdelingsbestuur en leden te optimaliseren. Bovendien – en dat speelt zéker een rol – is de e-nieuwsbrief goedkoop en milieuvriendelijk.

De verschijningsfrequentie van de e-nieuwsbrief zal mede daardoor hóger zijn dan die van de papieren versie: zo is iedereen altijd actueel geïnformeerd!

De nieuwsbrief wordt automatisch toegezonden aan alle leden van de PvdA afdeling Achtkarspelen. Leden die geen e-mail hebben zullen de nieuwsbrief voorlopig op papier blijven ontvangen. Andere belangstellenden kunnen zich op de e-nieuwbrief abonneren door een e-mail met contactgegevens te sturen naar pvda.achtkarspelen@gmail.com.

De eerste editie van de e-nieuwsbrief kan met de volgende link online worden bekeken:

Hink Speulman

Curriculum Vitae: Hindrik Kornelis Speulman Geboren op 3 augustus 1954 Gehuwd, twee uitwonende kinderen Opa van een kleinzoon, die deze maand 1 jaar oud wordt Wie ben ik? Hoewel ik jarenlang in zowel de commerciële als de publieke branche werkzaam ben geweest, gaat mijn belangstelling op dit moment uit naar de sociale en culturele sector.

Meer over Hink Speulman