Door Hink Speulman op 23 februari 2019

De eerste e-nieuwsbrief is uit!

Op de ledenvergadering in november 2018 is besloten om de papieren nieuwsbrief van de afdeling Achtkarspelen van de PvdA te vervangen door een digitale versie. Een goed voorstel. Gisteren is de eerste editie van e-nieuwbrief naar de leden verzonden.

Een digitale nieuwsbrief is eenvoudig te maken en snel via e-mail te versturen. Uit onderzoek blijkt bovendien dat e-mail doorgaans beter wordt gelezen dan social media. Een e-nieuwsbrief is daarom de beste manier om het contact tussen afdelingsbestuur en leden te optimaliseren. Bovendien – en dat speelt zéker een rol – is de e-nieuwsbrief goedkoop en milieuvriendelijk.

De verschijningsfrequentie van de e-nieuwsbrief zal mede daardoor hóger zijn dan die van de papieren versie: zo is iedereen altijd actueel geïnformeerd!

De nieuwsbrief wordt automatisch toegezonden aan alle leden van de PvdA afdeling Achtkarspelen. Leden die geen e-mail hebben zullen de nieuwsbrief voorlopig op papier blijven ontvangen. Andere belangstellenden kunnen zich op de e-nieuwbrief abonneren door een e-mail met contactgegevens te sturen naar [email protected].

De eerste editie van de e-nieuwsbrief kan met de volgende link online worden bekeken:

Hink Speulman

Hink Speulman is jarenlang in zowel de commerciële als de publieke branche werkzaam geweest. Zijn belangstelling gaat uit naar mens en samenleving, evenals naar kunst en cultuur. Sinds december 2020 gepensioneerd, maar ‘niets doen’ is niet zijn stiel. Hink beschouwt zichzelf als een rechtgeaarde en kritische sociaaldemocraat, maar géén meeloper in een beweging.

Meer over Hink Speulman