Door op 26 november 2013

Algemene ledenvergadering van 25 november.

Een goede algemene ledenvergadering van de afdeling Achtkarspelen in De Boemerang in Harkema: 26 leden waren aanwezig . Daarnaast was van 6 leden bericht van verhindering ontvangen.
Vastgesteld werden de begroting voor 2014 en het werkplan 2013 –  2014.

Belangrijkste programmapunten waren de bespreking en vaststelling van de  kandidatenlijst en het vaststellen van het verkiezingsprogramma. De kandidatenlijst van de PvdA Achtkarspelen telt 32 leden. Nummer 1 en daarmee lijsttrekker is Gerda Postma uit Boelenslaan. Nummer 2 en 3 zijn de zittende raadsleden Theun Nicolai uit Drogeham en Jaap Braams uit Surhuisterveen.

25 november alv 1 (640x427)

Nadat de lijst vastgesteld was bedankte voorzitter Jan Kloosterman de leden van de kandidaatstellingscommissie Sietze Hoekstra, John Huizing en Jaap Jongejan voor het goede werk( zie foto) . Het vierde lid van de commissie Statenlid Henni van Asten was afwezig.

25 november alv 2 (640x427)

Op de tweede foto de eerste acht kandidaten van de lijst na het vaststellen van de lijst geflankeerd door secretaris  en voorzitter. Van links naar rechts: Joop de Haan, Buitenpost, Masir Zahir, Buitenpost, Gerda Postma, Boelenslaan, Aafke Postma, Buitenpost, Theun Nicolai, Drogeham, Sietie Haagsma, Buitenpost, Sander Postma, Boelenslaan,  Jaap Braams, Surhuisterveen.

GR2014